Втрата поштових повідомлень Проблема недоставки поштових повідомлень - типова проблема, яку доводиться розслідувати. Причина виникнення таких проблем у тому, що стан поточних стандартів і практик поштових систем не дозволяє гарантувати доставку повідомлень або навіть отримати чіткий коментар про недоставку. Більше того, на різних етапах доставки повідомлень присутня велика кількість помилково налаштованих фільтрів.
Зазвичай, на жаль, ніяких ексклюзивних заходів з розслідування проблеми втрати пошти вжити не можна. Дана стаття дає остаточний алгоритм дій, дотримуючись якого, ви чітко зрозумієте, де виникла проблема і як усунути її, якщо це можливо. По кожному варіанту дається додатковий коментар про те, чи має сенс подальше розслідування проблеми або остаточне рішення по проблемі можна винести негайно.
Проблема з відправкою повідомлень з сайту
Будь ласка, переконайтеся, що ви точно виконуєте всі поради статті Відправка поштових повідомлень .
Найважливіше:
1) Зворотна адреса листа має бути зареєстрованою скринькою на нашому хостингу!
2) Масові розсилки заборонені, за замовчуванням, з сайту можна надіслати до 500 листів на день.
3) Лист має відповідати поштовим стандартам. Ваш скрипт самостійно формує лист і якщо він вийшов не дуже якісним, він буде прийнятий нашим сервером, але доставка не відбудеться, тому що його затримають фільтри нашої системи або отримувача.
Проблема з відправкою повідомлень від людини
Вам необхідно зайти в особистий кабінет, вибрати «статистика доставки пошти», «чергу повідомлень» для потрібного вам ящика.
Ситуація 1
Лист, який ви відправляєте, не присутній у списку повідомлень. Це означає, наш поштового сервер не приймав лист. Причини можуть бути наступні:
- Лист не надходило на наш SMTP сервер : ваша поштова програма не відправила повідомлення. Джерелом або рішенням проблем може бути наступне -
- Налаштування облікового запису вашої поштової програми, точніше - настройки SMTP сервера. Пам'ятайте, що SMTP сервер вимагає авторизації, тим же логіном і паролем, що і сервер вхідної пошти.
- Антивірус, система безпеки, проксі -сервер.
- Лист надійшов в систему, але було відхилено, тому що не містило правильного зворотної адреси. Зворотна адреса листа повинен точно відповідати або адресою назви ящика, або одному із псевдонімів.
Ситуація 2
Лист присутній в списку повідомлень в черзі. Необхідно відкрити « статистика доставки пошти», « SMTP доставка».
Ситуація 2.1
Лист присутній в списку SMTP доставки. Для одного повідомлення може бути присутнім кілька спроб доставки. Попередні спроби можуть бути невдалими, це нормально. Необхідно знайти останній блок ( рядок ), який має відношення до доставки вашого повідомлення.
Ситуація 2.1.1
Блок « лог доставки » закінчується повідомленням 250 OK або будь-яким іншим повідомленням, яке починається з коду 250 ( крім останнього рядка « Connection closed normally » - її враховувати не потрібно). Це означає, що наступний в ланцюжку доставки поштовий сервер прийняв лист і підтвердив факт отримання повідомлення. Усі наступні питання про долю повідомлення необхідно направляти адміністратору цього поштового сервера. Інформація з блоку « лог доставки », одночасно з датою і часом, допоможе адміністраторові зрозуміти долю повідомлення і при необхідності усунути проблему.
Ситуація 2.1.2
Блок « лог доставки » закінчується повідомленням, яке починається кодом, відмінним від 250, або супроводжується повідомленням « Processing of job XXXXXXX incomplete or failed ». Це означає, що наш поштовий сервер не зміг доставити повідомлення адресату. При цьому ви повинні отримати повідомлення про недоставку поштового повідомлення ( «повернення »). Додаткова інформація доступна з логу SMTP доставки, яку ви зараз переглядаєте.
- Повідомлення може бути відхилене сервером одержувача за некоректної фільтрації спаму. Відповідальність за повернення листа лежить на адміністраторі сервера, поштовий сервер якого ухвалив рішення про те, що лист є спамом. Спам з адрес нашого поштового серверу не розсилається, тому рішення про відхилення листа на підставі IP адреси або інших формальних ознак є свідомо помилковим.
Розслідувати дану проблему з нашого боку немає сенсу, тому цитується відповідь приймаючого сервера. Необхідно звернутися до адміністратора приймаючого сервера. Приклади повідомлень про те, що поштовий сервер адресата відхилив повідомлення за підозрою в спамі :
- 591 your host [ a.b.c.d ] is blacklisted
- 450 5.7.1 < aaa@bbb.cc >... Mail from abcd refused - see http://spamcop.net ...
- 553 5.3.0 Spam blocked see : http://spamcop.net/ ...
- 550 5.7.0 Your server IP address is in the SpamCop database, bye
- 554 Service unavailable ; Sender address [ xxxxxxxx ] blocked using list.dsbl.org
- 550- Message rejected because... (... )
- 591 your host [ abcd ] is blacklisted, see...
- Повідомлення з кодом 4xx або 5xx, згадувати слово spam, blocked, Spamcop, Spamhaus, RBL, SBL, XBL, SPEWS, policy analysis, denied, або аналогічні.
- Повідомлення може бути відхилене сервером одержувача в тому випадку, якщо адресат на сервері відсутній, тобто з причини помилки адреси.
Уточніть адресу до символу @. Розслідувати дану проблему з нашого боку немає сенсу, тому цитується відповідь приймаючого сервера. Якщо ви вважаєте, що адреса точний, то необхідно звернутися до адміністратора приймаючого сервера для уточнення причини відмови прийняти лист. Приклади повідомлень про відсутній адресу:
- 550 < aaa@bbb.cc >, Recipient unknown
- 553 We do not relay without RFC2554 authentication
- 550 Message was not accepted - invalid mailbox
- 554... This account has been disabled or discontinued
- Повідомлення про помилку в поштовій адресі після символу @. Уточніть поштову адресу, а також те, що домен одержувача активний і працює.
Ви можете звернутися до служби підтримки з проханням прокоментувати ситуацію точніше. Приклади повідомлення про помилку після @ :
- Temporary error XXX ( temporary MX resolution error ) resolving ' aaa.bb '
- Технічна помилка при відправці повідомлення. Ви можете спробувати відправити лист повторно, або уточнити у одержувача, чи нормально працює його сервер електронної пошти.
Ви можете звернутися до служби підтримки з проханням прокоментувати ситуацію точніше. Приклади повідомлень про технічні помилки :
- Error connecting to primary server ' abcd '
- Error connecting to alternate server ' abcd '
Ситуація 2.2
Лист немає у списку SMTP доставки. Зверніться в службу підтримки.
Проблема з отриманням повідомлень
Вам необхідно зайти в особистий кабінет, вибрати « статистика доставки пошти», « чергу повідомлень» для потрібного вам ящика. ВАЖЛИВО: розслідувати проблему такого виду можна тільки для повідомлень, які були доставлені в ящик безпосередньо, без участі списку розсилки або спам- фільтра. Якщо ваш ящик отримує повідомлення непрямим чином ( через список розсилки), вам необхідно розслідувати проблему для ящика, який є основним ящиком списку розсилки. Якщо включений спам- фільтр - його необхідно вимкнути.
Ситуація 3
Повідомлення присутній у списку. Це означає, що повідомлення було прийнято сервером і розміщене в вашу поштову скриньку. Проблеми з отриманням такого листа пов'язані з вашою системою або її настройками.
- Перевірте налаштування системи фільтрації спаму ( « повний список функцій», « фільтрація небажаних повідомлень »). Якщо спам- фільтр включений, лист міг бути переміщено або відхилено (залежно від ваших налаштувань). Лист також могло бути знищено незалежно від налаштувань, якщо містив вірус.
Слід спробувати відключити фільтрацію пошти або перевірити всі ящики, куди могло бути переміщене лист, якщо обраний такий режим.
- Ваша поштова система може взагалі не приймати пошту з нашого сервера. Для уточнення цього випадку подивіться вміст вашої поштової скриньки через веб -доступ до пошти, див. посилання напроти потрібного ящика на сторінці « паролі на ресурси » особистого кабінету.
- Іноді поштова система комп'ютера або організації приймає повідомлення, а потім з якоїсь причини видаляє його з сервера, нікуди далі не надавши і не зберігши. Вам необхідно звернутися до адміністратора вашої поштової системи для розслідування проблем такого типу.
Розслідувати дану проблему з нашого боку немає сенсу, тому лист був розміщений у ваш ящик і могло бути видалено з нього тільки за допомогою команд з вашого комп'ютера за допомогою протоколу POP3 або IMAP.
Ситуація 4
Повідомлення відсутня в списку. Це означає, що наш поштовий сервер не приймав повідомлення. Розслідувати дану проблему з нашого боку немає сенсу. Це являє собою проблему нашої поштової системи тільки в тому випадку, якщо є докази того, що повідомлення було доставлене на наш сервер. Доказом служить шматок логу SMTP клієнта відправляє сервера (випадок, дзеркально аналогічний ситуації 2.2.1 вище). Якщо такого доказу немає, значить, розслідувати даний випадок недоставляння повинен адміністратор поштового сервера сторони, що відправляє.
Також можна спробувати врахувати різні обставини роботи вашого домену, які можуть призвести до того, що доставка пошти на нього взагалі працювати не буде.
- Переконайтеся, що домен активний ( DELEGATED ), що DNS сервера відповідають DNS серверів 1Gb.ru ( ns1.1gb.ru, ns2.1gb.ru ).
- Якщо домен обслуговується іншими DNS серверами, переконайтеся, що MX запис домену показує на наш поштовий сервер (якщо не повідомлено інакше, це повинен бути mail.1gb.ru ).
- Якщо домен обслуговується нашими DNS серверами, зайдіть в " повний список функцій», « редактор DNS зон», виберіть домен, переконайтеся, що варто галка « 1Gb.ru управляє кореневої MX записом », та інших записів типу MX, крім вказують на адреси в домені 1Gb.ru, на домені не присутній.
- Переконайтеся, що домен зареєстрований більше 3х днів тому.
Бажаєте стати клієнтом нашого хостингу?
Спробуйте наші послуги та сервіс.
Тестовий період до 10 днів, реєстрація
займає всього одну хвилину.
Будемо раді бачити вас нашим клієнтом!
|
|
Базы данных mySQL / pgSQL / MS-SQL
Веб-сервер Apache
Веб-сервер IIS и ASP.NET
Защита данных
Решение проблем
Электронная почта
Нормативные документы
Бажаєте, щоб VDS працював ідеально?
VIP VDS!
Доступна ціна
|