(044) 538-1588
всі способи зв'язку
та вирішення проблем
UA| RU
 
 
  1gb - .net, ASP, Windows, Apache, PHP хостинг

Регламент роботи з хостингом

Статус документа

Спільна робота користувача і виконавця регламентується наступним зведенням технічних і адміністративних правил. Даний регламент є невід'ємною частиною договору на надання послуг хостингу, відповідно до посилання з договору.

1. Права та обов`язки провайдера хостингу
(надалі виконавець)

  1. Виконавець надає хостинг, тобто забезпечує безперервну працездатність сайту замовника.
    1. Хостинг надається з використанням описаних на сайті 1Gb.ua у розділах технічної документації засобів.
    2. Виконавець докладає всі зусилля для того, щоб хостинг відповідав сучасним технічним вимогам.
    3. Виконавець подає технічну підтримку і доступний для контактів відповідно до розкладу, вказаному на головній сторінці сайту 1Gb.ua.
  2. Виконавець не може гарантувати надання послуг в наступних випадках:
    1. Виконавець не може гарантувати наявність потрібних замовником технологій і   рішень, якщо вони не описані в технічній документації хостингу або продуктів і їх комбінацій, використовуваних на серверах хостингу.
    2. Виконавець не гарантує можливість установки додаткових компонент, модулів і т.п. на прохання замовника, якщо є об'єктивна технічна причина, перешкоджаюча роботі цих компонентів.
  3. Виконавець не несе відповідальності за швидкість і надійність роботи міжнародної системи DNS, зокрема:
    1. За швидкість реєстрації доменних імен.
    2. За швидкість перенесення доменних імен між DNS серверами.
    3. За кешування DNS імен іншими серверами інтернету понад встановлені стандартами терміни.
  4. Виконавець має право відмовити в хостингу або запропонувати змінити умови надання послуг (тарифний план, параметри оплати) в наступних випадках:
    1. Порушення пунктів договору або про надання послуг (якщо договір не підписаний, він працює в режимі оферти, не втрачаючи своєї сили), зокрема:
      1. Відсутність оплати послуг.
      2. Невірна контактна або юридична інформація.
      3. Перевищення межі послуг, доступних в тарифному плані.
    2. Порушення мережевого етикету або інших прийнятих норм поведінки, описаних в розділі «права і обов'язки користувача хостингу» (див. розділ 2).
    3. Порушення законодавства і норм авторського права.
    4. Перевантаження серверів виконавця програмними засобами користувачів (див. 2.3.b).
    5. Перевищення стандартних норм і правил споживання трафіку (див. 2.7).
  5. У разі порушень регламенту користування хостингом виконавець в праві відмовити в поверненні авансу, внесеного за послуги хостингу.

2. Права і обов'язки користувача хостингу
(далі – замовник)

  1. Замовник користується хостингом на умовах, описаних в технічній документації сайту 1Gb.ua, відповідно до тарифних планів.
  2. Інформація, що розміщується замовником, повинна відповідати наступним вимогам:
    1. Відповідність Українському і міжнародному законодавству.
    2. Відповідність нормам авторського права.
    3. Не викликати протестів мережевої громадськості, відповідати прийнятим нормам мережевого етикету.
    4. Не містити шкідливих, вірусних, і інших подібних засобів і намірів.
    5. Не містити матеріалів еротичного змісту.
  3. Технічні засоби (скрипти), що виконуються замовником на серверах виконавця, повинні відповідати наступним вимогам:
    1. Навантаження на сервер (визначається засобами моніторингу) повинне відповідати цілям скриптів і нормам оптимального програмування. Не допускається виконання скриптів і додатків, навантаження яких на сервер велике та не співставне з навантаженням аналогічного оптимального рішення.
    2. Для суми сайтів аккаунта допускається пікове усереднене завантаження серверів баз даних і веб-серверів не більше ніж на 15% від загальної потужності одного процесора сервера хостингу (усереднюючи в активний годинник). При перевищенні даної межі сайт або сайти, що викликають перевантаження, класифікуються як непридатні для
      віртуального хостингу на загальних підставах, може набути чинності пункт 1.4.d.
      1. У тарифному плані з щомісячною ціною до $10 (включно) - у тарифних планах «Простий», «Активний», «Універсальний»- максимальне навантаження складає 5%.
      2. У тарифному плані з щомісячною ціною до $25 (включно) (У тарифних планах « Оптимальний», «Професійний» ) - максимальне навантаження складає 10%.
      3. У решті тарифних планів максимальне навантаження складає 15%. («Бізнес»)
      4. Виконавець залишає за собою право, але не гарантує збільшення лімітів на навантаження серверів, якщо навантаження є виправданим (коректним) навантаженням.
    3. Служба підтримки може давати поради і надавати допомогу в оптимізації, але не гарантує допомогу у вирішенні проблем продуктивності призначених для користувача скриптів.
      Неформальний коментар до цього пункту: Швидкодія, ресурси сервера.
    4. Число одночасних підключень, як користувачів, так і усередині системи (наприклад, до сервера баз даних), а також число робочих процесів спеціальним чином не лімітується. Виконавець залишає за собою право вводити ліміти, але тільки в тому випадку, якщо ситуація ставить під загрозу загальну стабільність сервера хостингу.
    5. Оцінці піддаються ресурси, з об'єктивних технічних причин оцінки, що не мають формальних параметрів, зокрема, але не вичерпуючи:
      1. Дискова система сервера.
      2. Мережеве устаткування.
      3. Ресурси операційної системи (дескриптори, і т.д.).
    6. У разі виникнення спірної ситуації по пункту 2.3.e під час дії неприпустимого навантаження в офіс виконавця запрошуються технічні представники замовника. При цьому відбувається демонстрація перевантаження за допомогою ручних засобів аналізу продуктивності або роз'яснення причин і характеру навантаження в рамках загальноприйнятих понять і практики програмування, використання систем.
  4. 4.На хостингу забороняються наступні види діяльності:
    1. Розміщення сайтів, призначених для здійснення шахрайських дій, зокрема, але не вичерпуючи:
    2. Виманювання паролів, підробка зовнішнього вигляду під інші сайти.
    3. Обман відвідувачів, збір грошей шляхом обману, и т.п.
    4. Розсилка спаму і повідомлень, які можуть бути прийняті за спам. Докладніше цей момент описаний в розділі «Правила масової розсилки повідомлень» технічної документації.
    5. Порушення загальноприйнятого мережевого етикету, зокрема, але не вичерпуючи:
      1. Грубий спам-індексинг (обман пошукових машин за допомогою засобів, що не містять інформаційної суті та безкорисні  людині).
  5. Створення будь-яких технічних служб, відмінних від інформаційних сайтів або служб   без узгодження з адміністрацією хостингу, зокрема, але не вичерпуючи:
    1. Створення проксі-серверів і їх аналогів, засобів масового доступу до інших сайтів і служб.
    2. Средства массового анализа и обработки данных.
    3. Створення чатів, засобів миттєвого обміну повідомленнями, подібних служб.
  6. Забороняється спроби нелегального доступу до закритої інформації і порушення норм безпеки, зокрема, але не вичерпуючи:
    1. Взлом сайтів, отримання закритих даних, як сайтів хостингу, так і зовнішніх сайтів і ресурсів.
    2. Підбір паролів, мережеві атаки, флуд (перевантаження устаткування або інформаційних каналів/лімітів).
  7. Трафік, що генерується ресурсами користувача, вважається безкоштовним при дотриманні описаних нижче умов. Неформальний коментар до цього пункту: [@@link #46].
    1. Якщо трафік ресурсу відповідає стандартам безкоштовного трафіку:
      1. Витікаючий трафік перевищує той, що входить більш ніж в 4 рази.
      2. Сайт не є технічною службою або файловим архівом, що створює стабільний великий зарубіжний трафік (більше 30 гбайт).
    2. У разі невиконання умов безкоштовного трафіку і відсутності компромісного рішення виконавець має право відмовити в наданні послуг.

Редакция от 26.01.2009.

В соответствии с пунктом 2.4 договора об оказании услуг, существенные изменения в регламент рассылаются по каланам связи (на контактный адрес электронной почты).



Бажаєте стати клієнтом нашого хостингу? Спробуйте наші послуги та сервіс.
Тестовий період до 10 днів, OK реєстрація займає всього одну хвилину.
Будемо раді бачити вас нашим клієнтом!




 

Усі розділи та статті

 
Зверніться за допомогою
та підтримкою
до 1GbWiki

 

   
 
Вгору     
Підтримка: support@1gb.ua
інші способи зв'язку
© 2005-2024 1GB Хостинг