(044) 538-1588
всі способи зв'язку
та вирішення проблем
UA| RU
 
 
  1gb - .net, ASP, Windows, Apache, PHP хостинг

Розширена технічна підтримка

звезда звезда звезда звезда звезда

Технічна підтримка нашого хостингу складається з висококласних фахівців, що мають багаторічний досвід роботи з хостингом. Підтримка готова відповісти на питання клієнта цілодобово.

Разом з тим, існують ситуації, коли звичайний співробітник підтримки не може швидко вирішити складне запитання.

  • співробітник підтримки не до кінця обізнаний із тонкощами адміністрування серверів хостингу
  • співробітник підтримки не завжди є досвідченим програмістом
  • брак знань зі складних, рідкісних юридичних та бухгалтерським питань
  • недостатньо повноважень для прийняття нестандартного рішення
  • недостатньо досвіду для того, щоб відразу правильно зрозуміти питання

Ваше питання в будь-якому випадку потрапляє фахівцеві, що володіє максимальним досвідом в потрібній області. Але в ході діалогу ви можете отримувати неточні відповіді або виникне небажана затримка.

Що таке розширена технічна підтримка?

Для того, щоб клієнти хостингу могли відразу отримати чітку й остаточну відповідь на питання будь-якої складності, існує спеціальний режим технічної підтримки - розширена  підтримка звезда.

Звернення до служби підтримки, клієнти що отримали цей статус, можуть адресувати прямо провідним менеджерам або технічним фахівцям, а також керівництву хостингу. У разі складного питання ви зможете підтримувати діалог з конкретним співробітником ("персональний менеджер"), це спростить обговорення.
Працівники, які оброблятимуть розширені звернення, мають досвід роботи на посаді провідних фахівців більше 5 років.

 

Корисна порада
       Розширена підтримка не є цілодобовою, тому не потрібно використовувати її для вирішення звичайних простих запитань. Розширена підтримка працює повільніше звичайної через високу зайнятість провідних співробітників.

На запитання, задане в режимі розширеної підтримки, ви зможете отримати відповідь в денний час (11:00 - 20:00), по можливості також у вихідні та святкові дні.

Будь ласка, зверніть увагу: розширена підтримка не може забезпечити рішення питань, які не можливо вирішити і не займатиметься завданнями, які не виконуються в рамках звичайного обслуговування клієнтів хостингу.

Як скористатися розширеною технічною підтримкою

Зареєструвати звернення можливо за допомогою сторінки звернення через сайт, вказавши код розширеної підтримки. Обмін повідомленнями через сайт дозволяє гарантувати доставку запитань і відповідей без втрат повідомлень.

Код підтримки доступний в особистому кабінеті зі статусом "Золотий акаунт" звезда. Коди розширеної підтримки надаються також ряду інших клієнтів і партнерів.

Умови використання

Програми лояльності звезда є додатковими послугами, які мають підвищити комфорт користувачів хостингу і підвищити якість обслуговування. Програми працюють за внутрішніми правилами компанії, які спрямовані на забезпечення чесного виконання вказаних принципів.

Виходячи з цього ми не можемо гарантувати застосування цих правил в кожному конкретному випадку. Ми не даємо гарантій виконання описаних правил в тому випадку, якщо їх виконання несе шкоду іншим користувачам хостингу, інтернету, або нашій компанії.

Інші ресурси для партнерів і постійних клієнтів

Бажаєте стати клієнтом нашого хостингу? Спробуйте наші послуги та сервіс.
Тестовий період до 10 днів, OK реєстрація займає всього одну хвилину.
Будемо раді бачити вас нашим клієнтом!

Зміст технічної документації

 

Ми завжди готові відповісти на Ваші запитання!
 
Будь-які питання та підтримка - support@1gb.ua
інші способи зв'язку

sla
Угода про якість обслуговування (SLA)

 

 

   
 
Вгору     
Підтримка: support@1gb.ua
інші способи зв'язку
© 2005-2024 1GB Хостинг