Провайдер не отримує пошту від абонента 1Gb.uaОпис ситуаціїЯкщо лист, надісланий вам від нашого абонента (клієнта 1Gb.ua) не надходить до вашої скриньки, а абоненту надсилається звіт про недоставку через фільтрацію пошти - це означає, що ваш провайдер має неправильно налаштовану фільтрацію вхідної пошти.Наприклад, крім звичайних фільтрів, ним можуть без додаткової обробки використовуватися результати роботи так званих чорних списків (Smaphaus.org і т.д.), що призводить до повністю автоматичного і дуже часто помилкового блокування деяких поштових відправників за підозрою в спамі. Вирішення питанняБудь ласка, зверніться до служби технічної підтримки вашого провайдера або поштової служби з проханням прояснити це питання. Ваше повідомлення, крім ваших коментарів, має містити наступну інформацію:
Бажаєте стати клієнтом нашого хостингу?
Спробуйте наші послуги та сервіс.
Тестовий період до 10 днів, реєстрація займає всього одну хвилину. Будемо раді бачити вас нашим клієнтом! Зміст технічної документації
|
SSL/HTTPS
|