(044) 538-1588
всі способи зв'язку
та вирішення проблем
UA| RU
 
 
  1gb - .net, ASP, Windows, Apache, PHP хостинг

Проблема з надсиланням повідомлень

Можна виділити три типи проблем з відправкою повідомлень, вони мають різні рішення.

Помилка авторизації

При відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що сервер не прийняв повідомлення. Це можуть бути такі формулювання:

  • We do not relay without RFC Authentication.
  • Сервер відхилив один або кілька одержувачів.

Ця помилка означає, що ви не увімкнули авторизацію для сервера вихідної пошти (SMTP сервера). Ці налаштування є в налаштуваннях вашого облікового запису. Параметри авторизації (ім'я та пароль) такі ж, як і для сервера вхідної пошти.

Помилка з'єднання з сервером

При відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що з сервером з'єднатися не вдалося. Це можуть бути такі формулювання:

  • Time - out connecting to server...
  • Socket error.
  • Cannot connect to server.
  • Помилка з'єднання з сервером.

Причини помилки можуть бути наступні:

  • Друкарська помилка в адресі SMTP сервера. Перевіте налаштування облікового запису.
  • Найбільш поширений випадок : ваш провайдер інтернету забороняє з'єднуватися із зовнішніми серверами для надсилання пошти. Дивіться цю статтю : Аналіз доступності мережевого протоколу (порту) .
    Рішення проблеми - в налаштуваннях облікового запису вказати інший порт для SMTP сервера - 465.

Повідомлення не доходять до адресата

Ви можете подивитися статистику доставки повідомлень у розділі особистого кабінету клієнта Статистика доставки пошти (черга повідомлень) для конкретної скриньки. Якщо при надсиланні листів від нас, Вам не приходять звіти про недоставку листа, за умови наявності запису в статистиці про лист, значить лист був надісланий з наших серверів і був прийнятий сервером одержувача. Так само зверніть увагу, листи ходять не моментально, невеликі затримки можуть бути як на стороні відправника, так і на стороні одержувача (це може бути пов'язано з фільтрацією спаму).

Якщо ви використовуєте веб-інтерфейс RoundCube, то там потрібно налаштовувати відправника. Листи з неналаштованого RoundCube інтерфейсу можуть бути доставлені тільки всередині нашої поштової системи. Потрібно налаштовувати відправника: Налаштування -> Профілі -> E-Mail, замість u... потрібно вписати свій email, це особливість інтерфейсу.

Перегляньте цю статтю : Втрата поштових повідомлень.



Бажаєте стати клієнтом нашого хостингу? Спробуйте наші послуги та сервіс.
Тестовий період до 10 днів, OK реєстрація займає всього одну хвилину.
Будемо раді бачити вас нашим клієнтом!




 

Усі розділи та статті

vip hosting
Як уберегти ваш сервер від непередбачених ситуацій?
Резервне копіювання VDS

 

   
 
Вгору     
Підтримка: support@1gb.ua
інші способи зв'язку
© 2005-2024 1GB Хостинг