Можна виділити три типи проблем з відправкою повідомлень, вони мають різні рішення.
Помилка авторизаціїПри відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що сервер не прийняв повідомлення. Це можуть бути такі формулювання:
Ця помилка означає, що ви не увімкнули авторизацію для сервера вихідної пошти (SMTP сервера). Ці налаштування є в налаштуваннях вашого облікового запису. Параметри авторизації (ім'я та пароль) такі ж, як і для сервера вхідної пошти.
Помилка з'єднання з серверомПри відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що з сервером з'єднатися не вдалося. Це можуть бути такі формулювання:
Причини помилки можуть бути наступні:
Повідомлення не доходять до адресатаВи можете подивитися статистику доставки повідомлень у розділі особистого кабінету клієнта Статистика доставки пошти (черга повідомлень) для конкретної скриньки. Якщо при надсиланні листів від нас, Вам не приходять звіти про недоставку листа, за умови наявності запису в статистиці про лист, значить лист був надісланий з наших серверів і був прийнятий сервером одержувача. Так само зверніть увагу, листи ходять не моментально, невеликі затримки можуть бути як на стороні відправника, так і на стороні одержувача (це може бути пов'язано з фільтрацією спаму).
Якщо ви використовуєте веб-інтерфейс RoundCube, то там потрібно налаштовувати відправника. Листи з неналаштованого RoundCube інтерфейсу можуть бути доставлені тільки всередині нашої поштової системи. Потрібно налаштовувати відправника: Налаштування -> Профілі -> E-Mail, замість u... потрібно вписати свій email, це особливість інтерфейсу.
Перегляньте цю статтю : Втрата поштових повідомлень. Бажаєте стати клієнтом нашого хостингу?
Спробуйте наші послуги та сервіс.
Тестовий період до 10 днів, реєстрація займає всього одну хвилину. Будемо раді бачити вас нашим клієнтом! |
Усі розділи та статті
|