1gb - .net, ASP, Windows, Apache, PHP хостинг
База документов / Решение проблем / Электронная почта / Проблема с отправкой сообщений

Проблема с отправкой сообщений

смотреть документ на языке:    на украинском украинский   на русском русский

Можна виділити три типи проблем з відправкою повідомлень, вони мають різні рішення.

Помилка авторизації

При відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що сервер не прийняв повідомлення. Це можуть бути такі формулювання:

  • We do not relay without RFC Authentication.
  • Сервер відхилив один або кілька одержувачів.

Ця помилка означає, що ви не увімкнули авторизацію для сервера вихідної пошти (SMTP сервера). Ці налаштування є в налаштуваннях вашого облікового запису. Параметри авторизації (ім'я та пароль) такі ж, як і для сервера вхідної пошти.

Помилка з'єднання з сервером

При відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що з сервером з'єднатися не вдалося. Це можуть бути такі формулювання:

  • Time - out connecting to server...
  • Socket error.
  • Cannot connect to server.
  • Помилка з'єднання з сервером.

Причини помилки можуть бути наступні:

  • Друкарська помилка в адресі SMTP сервера. Перевіте налаштування облікового запису.
  • Найбільш поширений випадок : ваш провайдер інтернету забороняє з'єднуватися із зовнішніми серверами для надсилання пошти. Дивіться цю статтю : Аналіз доступності мережевого протоколу (порту) .
    Рішення проблеми - в налаштуваннях облікового запису вказати інший порт для SMTP сервера - 465.

Повідомлення не доходять до адресата

Ви можете подивитися статистику доставки повідомлень у розділі особистого кабінету клієнта Статистика доставки пошти (черга повідомлень) для конкретної скриньки. Якщо при надсиланні листів від нас, Вам не приходять звіти про недоставку листа, за умови наявності запису в статистиці про лист, значить лист був надісланий з наших серверів і був прийнятий сервером одержувача. Так само зверніть увагу, листи ходять не моментально, невеликі затримки можуть бути як на стороні відправника, так і на стороні одержувача (це може бути пов'язано з фільтрацією спаму).

Якщо ви використовуєте веб-інтерфейс RoundCube, то там потрібно налаштовувати відправника. Листи з неналаштованого RoundCube інтерфейсу можуть бути доставлені тільки всередині нашої поштової системи. Потрібно налаштовувати відправника: Налаштування -> Профілі -> E-Mail, замість u... потрібно вписати свій email, це особливість інтерфейсу.

Перегляньте цю статтю : Втрата поштових повідомлень.

 

отправить комментарий, замечание, поправку
 


 

Ми завжди готові відповісти на ваші запитання
 
  • Будь-які запитання та підтримка - support@1gb.ua
  •  

     
       
     
    Наверх     
    Поддержка: support@1gb.ua